Angajări
Asociația „Misiunea Creștină Armata Salvării din România” angajează 1 asistent social (normă intreagă 8 ore/zi, 40 ore/săptămână sau 100% normă) pentru serviciul Centrul de Consiliere si Asistență Socială din București, care are ca scop identificarea și incluziunea socială a persoanelor fără locuință, repatrierea persoanelor care au emigrat in Norvegia, incluziunea victimelor traficului de ființe umane.
Asistentul social va fi angajat în cadrul in cadrul Proiectului „SMART – Servicii Multifuncționale Antisãrãcie pentru Reintegrare și Transformare”, având COD Proiect PN3006, care face parte din programul „Dezvoltare localã, reducerea sãrãciei și creșterea incluziunii romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021, proiect implementat in conformitate cu Contractul de Finanțare nr. 1/16.12.2019 semnat între Fondul Român de Dezvoltare Socialã (OP), în calitate de Operator de Program si Asociația Misiunea Creștinã Armata Salvãrii din România, în calitate de Promotor de Proiect (PP).
Poziție: Asistent Social Centrul de Informare și Consiliere
Norma: 40 ore/săptămână (100%)
COD Proiect: PN3006
Proiectulul „SMART – Servicii Multifuncționale Antisărăcie pentru Reintegrare și Transformare”
Localitatea: București
Cerințele postului:
– studii superioare în domeniul asistenței sociale, asistent social înregistrat în Registrul Național al Asistenților Sociali din România (membru CNASR) sau angajament scris că în maximum 3 luni de la data angajării se va înscrie în Registrul Național al Asistenților Sociali din România (membru CNASR);
– persoană motivată să lucreze cu categorii aflate în situații de sărăcie extremă, în special cu persoane fără locuință, cetățeni români cu domiciliul în străinătate, victime ale traficului de ființe umane;
– persoană cu abilități de planificare, organizare și raportare;
– abilități de comunicare, empatie și asertivitate;
– respectă termenele-limită;
– bună cunoaștere a Excel, Word și Power Point;
– să fie de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV, în vederea procedurii de selecție și angajare;
– disponibilitate pentru program flexibil în proximitatea beneficiarilor, cât și în rețeaua de servicii sociale;
– carnet de conducere categoria B reprezintă un avantaj;
– experiență în munca cu categorii defavorizate, în special în servicii de asistență a persoanelor și familiilor fără locuință, a cetățenilor români cu domiciliul în străinătate care vor să se repatrieze, a victimelor traficului de persoane constituie un avantaj.
Responsabilitățile asistentului social:
– cartografiază zonele unde se adăpostesc persoanele fără locuință din cele 6 sectoare din București;
– identifică persoanele fără adapost explorând (cu mașina) zonele sărace ale Bucureștiului ;
– identifică cetățenii români cu domiciliul în străinătate care vor să se repatrieze, victimele traficului de persoane;
– contactează beneficiarii, asigură condiții pentru structurarea unor relații de încredere cu grupurile-țintă;
– organizează activitatea de asistență socială: evaluarea inițială, anchete sociale, semnează contractele de asistență socială, completează rapoarte de evoluție, referate de analiză a evoluției/involuției;
– ține legătura cu rețeaua de servicii sociale, cu instituțiile de asistență socială și cu serviciile organizațiilor neguvernamentale;
– documentează cererile de asistență, pentru diferite ajutoare punctuale, sau de urgență și le supune spre aprobare conducerii;
– implementeaza strategiile de reintegrare si incluziune negociate si stabilite cu beneficiarii;
– oferă servicii de asistență socială, acompaniind beneficiarii în rețeaua de servicii sociale;
– completează baza de date cu beneficiari, face rapoarte de activitate lunare și anuale catre finanțator (FRDS);
– promovează politici sociale privind incluzinea persoanelor fără adăpost, a drepturilor victimelor traficului de ființe umane, în special dreptul la viață, dreptul la sănătate, precum și dreptul la locuință;
– implementează in cadrul proiectului standardele de calitate privind serviciul social (Centru de Infomare si Consiliere) privind asigurarea calității în servicii sociale.
Beneficii:
– Un salariu pe măsura eforturilor depuse, contract pe perioadă determinată (lungă);
– Posibilitatea de a evolua profesional într-o organizație care are ca misiune incluziunea celor mai vulnerabile persoane ale societății.
Data-limită de trimitere a CV-ului și a Scrisorii de Motivație este joi, 13.01.2020, ora 17,30.
Selecția se face pe baza CV-ului și a interviului de angajare. Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV însoțit de o Scrisoare de Motivație la adresa organizatiei din str. Ing. Zablovschi nr. 91, sector 1 , București sau prin e-mail la adresa [email protected] până joi, 16.01.2020, ora 17,30. Persoanele interesate înțeleg că, prin acest demers, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în etapele de selecție și, eventual, de angajare. Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Mai multe informații despre programul S.M.A.R.T. puteți obține accesând acest link sau contactându-ne la adresa de e-mail: [email protected] telefon +40741134444 sau la [email protected]; + 40 727 116 466 (Eugen LUCAN, coordonator)
Vă mulțumim pentru atenția și timpul alocat!
Eugen LUCAN,
+0741 134 444
Manager Servicii Sociale
Coordonator Proiect SMART
Asociația ARMATA SALVARII
Asociația „Misiunea Creștină Armata Salvării din România” angajează 1 responsabil/expert comunicare în cadrul Proiectului „SMART – Servicii Multifuncționale Antisărăcie pentru Reintegrare și Transformare”, având COD Proiect PN3006, care face parte din programul „Dezvoltare localã, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021, proiect implementat în conformitate cu Contractul de Finanțare nr. 1/16.12. 2019, semnat între Fondul Român de Dezvoltare Socialã, în calitate de Operator de Program (OP) si Asociația Misiunea Creștină Armata Salvării din România, în calitate de Promotor de Proiect (PP). Scopul acestui rol este de a construi parteneriate public-private pe termen lung, care să asigure animarea și implicarea comunităților, sustenabilitatea proiectului SMART prin implementarea unei strategii de comunicare și a unor planuri de durabilitate pe termen scurt, mediu si lung.
Poziție: Responsabil/ Expert Comunicare
Norma: 40 ore/săptămână (100%)
COD Proiect: PN3006
Proiectulul „SMART – Servicii Multifuncționale Antisărăcie pentru Reintegrare și Transformare”
Localitate: București (și deplasări, după caz, în Iași și Ploiești)
Cerințele postului:
– elaborează comunicatele de presă și materialele informative cu privire la proiect si organizează conferințele și evenimentele de presă ale proiectului SMART;
– se asigură de respectarea și implementarea Manualului de Identitate Vizuală al finanțatorului;
– păstrează legătură cu mass-media și partenerii;
– pregătește evenimentele de promovare;
– răspunde de actualizarea permanentă site-ului / paginii proiectului și a paginilor de Facebook aferente proiectului;
– implementează planul de comunicare (Anexa 3) al proiectului;
– derulează activitățile de comunicare din cadrul programului SMART;
– organizează evenimente: pregătirea și derularea evenimentelor din cadrul programului SMART, precum și a altor evenimente ale organizației;
– participă activ la asigurarea unei bune vizibilităţi a activităților proiectului finanțat;
– Concepe mesaje, materiale și corespondențe de promovare și informare care susțin activitățile programului și ale proiectelor și asigură distribuția acestora către publicurile-țintă și partenerii Asociației Armata Salvarii ;
– contribuie cu expertiză de specialitate la organizarea și comunicarea evenimentelor din cadrul programului și a proiectelor;
– asigură corecta reprezentare a identității vizuale a programului în toate materialele și activitățile din cadrul programului și în toate proiectele finanțate prin program;
– Gestionează website-ul programului și paginile social media asociate acestuia. Monitorizează și animă discuțiile din comunitățile online aferente programului;
– Participă la elaborarea și implementarea campaniilor de presă și de popularizare a diverselor tematici din cadrul proiectului SMART;
– Editează articole pe pagina web a proiectului;
– Gestionează campanii de marketing online;
– Face rapoarte de de activitate privind activitatea de comunicare conform procedurilor FRDS;
– Arhivează aparițiile din mass-media, gestionează dosarul de presă al proiectului;
Profilul candidatului/cadidatei (Studii, cunoștințe, abilități, aptitudini)
• Studii superioare de lunga durată cu licență;
• Studiile în domeniul Comunicării & Jurnalism constituie un avantaj;
• Limba engleză nivel avansat;
• Bună operare PC (Word, Excel, Power Point);
• Permis de conducere cat. B reprezintă un avantaj;
• Persoană motivată, capabilă să lucreze independent și în echipă;
• Abilitatea de a lucra în condiții de stres și de a raporta la termene-limită;
• Abilități de comunicare și relaționare;
• Abilitatea de a prioritiza sarcinile și de a lucra în condiții de supervizare minimă;
• Experiență dovedită în planificarea, implementarea, administrarea și optimizarea campaniilor sau proiectelor ce creează vizibilitate organizaționala și sustenabilitate pe termen scurt, mediu si lung;
• Experiență dovedită în lucrul cu partenerii sociali (sindicate, patronate) în special cu sectorul de afaceri, companii și echipe de conducere;
• Abilități de consultanță, scriere, editare (foto / video / text), prezentare și comunicare;
• Atitudine pozitivă, orientată către beneficiari, comunități, parteneri sociali și alți actori sociali;
• Aptitudini de a contribui la strategie de sustenabilitate a organizației pe termen scurt, mediu si lung
• Cunoștințe de editare și redactare texte (comunicate de presă, anunțuri, materiale despre activități din proiecte, materiale jurnalistice);
• Cunoștințe avansate de utilizare a computerului şi a următoarelor programe: Microsoft Office, în special Word, Excel, PowerPoint;
• Cunoștințe avansate de administrare social media (Facebook, Facebook Business Manager, Instagram etc.);
• Cunoștințe administrare platformă WordPress;
• Cunoștințe organizare evenimente;
• Disponibilitate pentru deplasări în țară.
Data-limită de trimitere a CV-ului și a Scrisorii de Motivație este vineri, 17.01.2020, ora 17,30.
Selecția se face pe baza CV-ului și a interviului de angajare. Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV insoțit de o Scrisoare de Motivație la adresa [email protected] până vineri, 17.01.2020, ora 17,30. Persoanele interesate înțeleg că, prin acest demers, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în etapele de selecție și, eventual, de angajare. Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Mai multe informații despre programul S.M.A.R.T. puteți obține accesând acest link: sau contactându-ne la [email protected] sau la telefon 0741134444 (Eugen LUCAN, asistent social)
Vă mulțumim pentru atenția și timpul alocat!
Eugen LUCAN,
+0741 134 444
Manager Servicii Sociale
Coordonator Proiect SMART
Asociația ARMATA SALVĂRII
Asociația „Misiunea Creștină Armata Salvării din România” angajează 1 asistent social/mediator social (normă intreaga 8 ore/zi, 40 ore/saptamana sau 100% normă) pentru Centrul de Zi din PLOIESTI, care are ca scop prevenirea abandonului scolar si familial pentru copii din medii defavorizate, identificarea și incluziunea profesionala si socială a familiilor aflate in dificultate, ajutor pentru repatrierea cetatenilor romani care au emigrat in Norvegia, incluziunea victimelor traficului de fiinte umane.
Asistentul social va fi angajat in cadrul in cadrul Proiectului SMART – Servicii Multifuncționale Antisãrãcie pentru Reintegrare și Transformare” avand COD Proiect PN3006 care face parte din programul “Dezvoltare localã, reducerea sãrãciei și creșterea incluziunii romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021, proiect implementat in conformitate cu Contractul de Finantare nr. 1/16.12.2019 semnat intre Fondul Român de Dezvoltare Socialã (OP), în calitate de Operator de Program si Asociația Misiunea Creștinã Armata Salvãrii din România, în calitate de Promotor de Proiect (PP).
Pozitie: Asistent Social/Mediator Social – Centrul de Zi (care are si o componenta de servicii de consiliere, informare si asistenta sociala pentru parinti sau alti beneficiari)
Norma: 40 ore/saptamana (100%)
Cod proiect: PN3006
Denumire proiect: ”SMART – Servicii Multifuncționale Antisãrãcie pentru Reintegrare și Transformare”
Localitatea: PLOESTI
Responsabilitățile si cerintele postului:
Identificarea si recrutarea grupurilor țintă: copii cu risc de abandon scolar si familial, familii sarace in dificultate;
Evaluarea initiala, evaluari periodice, aplicarea chestionarelor de satisfactie e beneficiarilor;
Evaluarea initiala, contractarea serviciilor, implementarea strategiilor si planurilor de interventie si incluziune pentru copii si parinti;
Intocmirea dosarelor de angajare pentru parintii copiilor si a dosarelor sociale precum si realizarea managementului de caz;
Furnizarea de servicii de ocupare destinate șomerilor sau grupurilor vulnerabile pe piața muncii: informare și consiliere profesională, orientare către cursuri de pregatire vocationala si formare profesioanala, mediere pe piața muncii etc;
Implicare în crearea si implementarea procedurilor de lucru si a instrumentelor de lucru standardizate;
Implicare în campania de senzibilizare, conștientizare, informare si publicitate pentru grupurile tinta;
Indentificarea de resurse in colaborare cu instituțiile și organizațiile partenere si cu reteaua de servicii de ocupare si formare profesionala, cu organizatile sindicale, patronale si/sau autoritatile publice;
Identificarea de cursuri de pregatire profesionala si vocationala pentru beneficiari (parinti);
Identificarea de oportunitati de formare si angajare profesioanala pentru beneficiari;
Monitorizarea si asistenta beneficiarilor.
Persoană motivată să lucreze cu categorii aflate în situații de sărăcie extremă, în special cu persoane familii sarace, familii cu o anumita forma de deprivare a locuinței, cetateni romani cu domiciliul in strainatate;
Persoană cu abilități de planificare, organizare și raportare;
Abilități de comunicare, empatie și asertivitate;
Respectă termenele-limită;
Bună cunoaștere a Excel, Word și Power Point;
Să fie de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV, în vederea procedurii de selecție și angajare;
Disponibilitate pentru program flexibil in proximitatea beneficiarilor cat si in reteaua de servicii sociale;
Identifica, contacteaza si face evaluarea intiala a beneficiarilor
Semneaza contractele sociale cu beneficiarii eligibili
Face managementul de caz si implementeaza planurile de interventie personalizata
Ofera servicii de informare, consiliere si asistenta sociala;
Participa la evaluarea abillitatilor de viata ale parintilor impreuna cu profesorii sau educatorii
Organizeaza grupuri de suport, faciliteaza dezvoltarea comunitara;
Implementeaza campaniile antidiscriminare, de sensibilizare;
Acompaniaza beneficiarii, identifica locuri de munca pentru parinti, creeaza legaturi cu reteaua de suport si reteaua de servicii sociale, faciliteaza accesul la beneficii sociale pentru familii si copii.
Profilul candidatului/candidatei:
Studii superioare în domeniul Asistenței Sociale sau Sociologie, in special asistent social înregistrat în Registrul Național al Asistenților Sociali din România (membru CNASR) sau angajament scris ca in maxim 3 luni de la data angararii se va inscrie în Registrul Național al Asistenților Sociali din România (membru CNASR);
Experienta in programe sociale similar precum: Centre de Zi, Centre de Informare si Consiliere, Proiecte de asistenta sociala comunitara,
Persoana motivata sa lucreze cu categoriile defavorizate;
Bune abilitati de utilizare a computerului (Word, Excel internet, etc);
Foarte bune abilități de comunicare, de lucru, cu șomerii și grupurile vulnerabile pe piața muncii și de relaționare cu alte instituții, retele profesionale și organizații;
Persoană energică, motivata si orientată către obținerea de rezultate.
Carnet de conducere categoria B reprezintă un avantaj;
Prezinta avantaj candidatul sau candidata care au:
Experiență în servicii sociale destinate prevenirii abandonului scolar si familial;
Asistent Social Specialist sau Principal (CNASR) sau experienta in servicii sociale minim 3 ani
Experienta anterioara in programe similare reprezinta un avantaj (experienta in servicii sociale destinate promovarii drepturilor minoritatilor; experienta in lucru cu categorii defavorizate;)
Experinta in programe finantate din fonduri europene sau norvegiene care cunoaste procedurile de raportare si exigentele finantatorului.
Experienta in munca cu comunitati de etnie rroma.
Beneficii:
Un salariu motivant pe ăsura eforturilor depuse, contract pe perioadă determinată (35-36 luni) cu o perioada de proba de 3 luni
Posibilitatea de a evolua profesional într-o organizație care are ca misiune incluziunea celor mai vulnerabile persoane ale societății.
Data limita de trimitere a CV-ului si a Scrisorii de Motivatie este joi, 16.01.2020, ora 17,30.
Selecția se face pe baza CV-ului și a interviului de angajare. Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV insotit de o Scrisoare de Motivatie la adresa organizatiei din str. Ing. Zablovschi nr. 91, sector 1, Bucuresti sau Str Bănești, nr 24
Ploiești,precum si e-mail la adresa [email protected] până joi, , 14.01.2020, ora 17,30.
Data limita de trimitere a CV-ului si a Scrisorii de Motivatie este joi, 14.01.2020, ora 17,30.
Selecția se face pe baza CV-ului și a interviului de angajare. Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV insotit de o Scrisoare de Motivatie la adresa organizatiei din str. Ing. Zablovschi nr. 91, sector 1, Bucuresti sau Str Bănești, nr 24
Ploiești,precum si e-mail la adresa [email protected] până joi, , 14.01.2020, ora 17,30.
Persoanele interesate înțeleg că, prin acest demers, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în etapele de selecție, evaluare și, eventual, de angajare. Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Mai multe informații despre programul S.M.A.R.T. puteți obține accesând acest link sau contactându-ne la adresa de e-mail: [email protected] telefon +40741134444 sau la [email protected]; + 40 727 116 466 (Eugen LUCAN, coordonator)
Vă mulțumim pentru atenția și timpul alocat!
Asistent Social
Eugen LUCAN,
+0741 134 444
Manager Servicii Sociale
Coordonator Proiect SMART
Asociația ARMATA SALVĂRII
Asociația „Misiunea Creștină Armata Salvării din România” angajează 2 educatori (educatori specializati)/profesori (normă partiala 4 ore/zi, 20 ore/saptamana sau 50% normă) pentru Centrul de Zi din PLOIESTI, care are ca scop prevenirea abandonului scolar si familial pentru copii din medii defavorizate, identificarea și incluziunea profesionala si socială a familiilor aflate in dificultate, ajutor pentru repatrierea cetatenilor romani care au emigrat in Norvegia, incluziunea victimelor traficului de fiinte umane.
Educatorii/Profesorii vor fi angajati in cadrul in cadrul Proiectului SMART – Servicii Multifuncționale Antisãrãcie pentru Reintegrare și Transformare” avand COD Proiect PN3006 care face parte din programul “Dezvoltare localã, reducerea sãrãciei și creșterea incluziunii romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021, proiect implementat in conformitate cu Contractul de Finantare nr. 1/16.12.2019 semnat intre Fondul Român de Dezvoltare Socialã (OP), în calitate de Operator de Program si Asociația Misiunea Creștinã Armata Salvãrii din România, în calitate de Promotor de Proiect (PP).
Pozitie: Educator/Profesor – Centrul de Zi
Numar posturi: 2 (doua)
Norma: 40 ore/saptamana (50%)
Cod proiect: PN3006
Denumire proiect: ”SMART – Servicii Multifuncționale Antisãrãcie pentru Reintegrare și Transformare”
Localitatea: PLOESTI
Responsabilitățile si cerintele postului:
– ofera servicii educatie, de instruire scolara si vocationala
– raspunde de securitatea fizica si emotionala a copiilor in centru
– activitati de educatie si socializare
– elaboreaza strategii de intreventie educativa si le implementeaza
– completeaza dosarul educativ al beneficiarului
– urmareste situatia si progresele scolare si comportamentale ale copiilor, mentine legatura cu scoala si cu familia
– pastreaza legatura cu parintii
– elaboreaza programe de educatie alternativa prin muzica, pictura, arta, jocuri, etc.
– mentorat pentru copii, lucrator/referent cheie pentru copii.
Profilul candidatului/candidatei:
Studii superioare sau studii medii in domeniul pedagogic, stiinte ale educatiei
Experienta in servicii educationale sau experienta anterioara in programe similare reprezinta un avantaj
Persoana motivata sa lucreze cu categoriile defavorizate;
Bune abilitati de utilizare a computerului (Word, Excel internet, etc);
Foarte bune abilități de comunicare, de lucru, cu copiii cu copiii ce provin din medii vulnerabile
Persoană energică, motivata si orientată către obținerea de transformari pozitive si armonioase pentru copiii in plan scolar, educational, psihologic, social si comunitar
Prezinta avantaj candidatul sau candidata care au:
Experiență în servicii educationale destinate prevenirii abandonului scolar si familial;
Experinta in programe finantate din fonduri europene sau norvegiene care cunoaste procedurile de raportare si exigentele finantatorului.
Experienta in munca cu comunitati de etnie rroma.
Beneficii:
Un salariu motivant pe măsura eforturilor depuse, contract pe perioadă determinată (35-36 luni) cu o perioada de proba de 3 luni;
Posibilitatea de a evolua profesional într-o organizație care are ca misiune incluziunea celor mai vulnerabile persoane ale societății.
Data limita de trimitere a CV-ului si a Scrisorii de Motivatie este joi, 14.01.2020, ora 17,30.
Selecția se face pe baza CV-ului și a interviului de angajare. Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV insotit de o Scrisoare de Motivatie la adresa organizatiei din str. Ing. Zablovschi nr. 91, sector 1, Bucuresti sau Str Bănești, nr 24, Ploiești,precum si e-mail la adresa [email protected] până joi, 16.01.2020, ora 17,30.
Persoanele interesate înțeleg că, prin acest demers, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în etapele de selecție, evaluare și, eventual, de angajare. Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Mai multe informații despre programul S.M.A.R.T. puteți obține accesând acest link sau contactându-ne la adresa de e-mail: [email protected] telefon +40741134444 sau la [email protected]; + 40 727 116 466 (Eugen LUCAN, coordonator)
Vă mulțumim pentru atenția și timpul alocat!
Asistent Social
Eugen LUCAN,
+0741 134 444
Manager Servicii Sociale
Coordonator Proiect SMART
Asociația ARMATA SALVĂRII
Asociația „Misiunea Creștină Armata Salvării din România” angajează 1 asistent social (normă intreaga 8 ore/zi, 40 ore/saptamana sau 100% normă) pentru Centrul de Zi din IASI, care are ca scop prevenirea abandonului scolar si familial pentru copii din medii defavorizate, identificarea și incluziunea profesionala si socială a familiilor aflate in dificultate, ajutor pentru repatrierea cetatenilor romani care au emigrat in Norvegia, incluziunea victimelor traficului de fiinte umane.
Asistentul social va fi angajat in cadrul in cadrul Proiectului SMART – Servicii Multifuncționale Antisãrãcie pentru Reintegrare și Transformare” avand COD Proiect PN3006 care face parte din programul “Dezvoltare localã, reducerea sãrãciei și creșterea incluziunii romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021, proiect implementat in conformitate cu Contractul de Finantare nr. 1/16.12.2019 semnat intre Fondul Român de Dezvoltare Socialã (OP), în calitate de Operator de Program si Asociația Misiunea Creștinã Armata Salvãrii din România, în calitate de Promotor de Proiect (PP).
Pozitie: Asistent Social – Centrul de Zi (care are si o componenta de servicii de consiliere, informare si asistenta sociala pentru parinti sau alti beneficiari)
Norma: 40 ore/saptamana (100%)
Cod proiect: PN3006
Denumire proiect: ”SMART – Servicii Multifuncționale Antisãrãcie pentru Reintegrare și Transformare”
Localitatea: IASI
Responsabilitățile si cerintele postului:
• Identificarea si recrutarea grupurilor țintă: copii cu risc de abandon scolar si familial, familii sarace in dificultate;
• Evaluarea initiala, evaluari periodice, aplicarea chestionarelor de satisfactie e beneficiarilor;
• Evaluarea initiala, contractarea serviciilor, implementarea strategiilor si planurilor de interventie si incluziune pentru copii si parinti;
• Intocmirea dosarelor de angajare pentru parintii copiilor si a dosarelor sociale precum si realizarea managementului de caz;
• Furnizarea de servicii de ocupare destinate șomerilor sau grupurilor vulnerabile pe piața muncii: informare și consiliere profesională, orientare către cursuri de pregatire vocationala si formare profesioanala, mediere pe piața muncii etc;
• Implicare în crearea si implementarea procedurilor de lucru si a instrumentelor de lucru standardizate;
• Implicare în campania de senzibilizare, conștientizare, informare si publicitate pentru grupurile tinta;
• Indentificarea de resurse in colaborare cu instituțiile și organizațiile partenere si cu reteaua de servicii de ocupare si formare profesionala, cu organizatile sindicale, patronale si/sau autoritatile publice;
• Identificarea de cursuri de pregatire profesionala si vocationala pentru beneficiari (parinti);
• Identificarea de oportunitati de formare si angajare profesioanala pentru beneficiari;
• Monitorizarea si asistenta beneficiarilor.
• Persoană motivată să lucreze cu categorii aflate în situații de sărăcie extremă, în special cu persoane familii sarace, familii cu o anumita forma de deprivare a locuinței, cetateni romani cu domiciliul in strainatate;
• Persoană cu abilități de planificare, organizare și raportare;
• Abilități de comunicare, empatie și asertivitate;
• Respectă termenele-limită;
• Bună cunoaștere a Excel, Word și Power Point;
• Să fie de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV, în vederea procedurii de selecție și angajare;
• Disponibilitate pentru program flexibil in proximitatea beneficiarilor cat si in reteaua de servicii sociale;
• Identifica, contacteaza si face evaluarea intiala a beneficiarilor
• Semneaza contractele sociale cu beneficiarii eligibili
• Face managementul de caz si implementeaza planurile de interventie personalizata
• Ofera servicii de informare, consiliere si asistenta sociala;
• Participa la evaluarea abillitatilor de viata ale parintilor impreuna cu profesorii sau educatorii
• Organizeaza grupuri de suport, faciliteaza dezvoltarea comunitara;
• Implementeaza campaniile antidiscriminare, de sensibilizare;
• Acompaniaza beneficiarii, identifica locuri de munca pentru parinti, creeaza legaturi cu reteaua de suport si reteaua de servicii sociale, faciliteaza accesul la beneficii sociale pentru familii si copii.
Profilul candidatului/candidatei:
• Studii superioare în domeniul asistenței sociale, asistent social înregistrat în Registrul Național al Asistenților Sociali din România (membru CNASR) sau angajament scris ca in maxim 3 luni de la data angararii se va inscrie în Registrul Național al Asistenților Sociali din România (membru CNASR);
• Experienta in programe sociale similar precum: Centre de Zi, Centre de Informare si Consiliere, Proiecte de asistenta sociala comunitara,
• Persoana motivata sa lucreze cu categoriile defavorizate;
• Bune abilitati de utilizare a computerului (Word, Excel internet, etc);
• Foarte bune abilități de comunicare, de lucru, cu șomerii și grupurile vulnerabile pe piața muncii și de relaționare cu alte instituții, retele profesionale și organizații;
• Persoană energică, motivata si orientată către obținerea de rezultate.
• Carnet de conducere categoria B reprezintă un avantaj;
Prezinta avantaj candidatul sau candidata care au:
• Experiență în servicii sociale destinate prevenirii abandonului scolar si familial;
• Asistent Social Specialist sau Principal (CNASR) sau experienta in servicii sociale minim 3 ani
• Experienta anterioara in programe similare reprezinta un avantaj (experienta in servicii sociale destinate promovarii drepturilor minoritatilor; experienta in lucru cu categorii defavorizate;)
• Experinta in programe finantate din fonduri europene sau norvegiene care cunoaste procedurile de raportare si exigentele finantatorului.
• Curs formare formatori.
Beneficii:
• Un salariu motivant pe măsura eforturilor depuse, contract pe perioadă determinată (35-36 luni) cu o perioada de proba de 3 luni;
• Posibilitatea de a evolua profesional într-o organizație care are ca misiune incluziunea celor mai vulnerabile persoane ale societății.
Data-limita de trimitere a CV-ului si a Scrisorii de Motivatie este joi, 16.01.2020, ora 17,30.
Selecția se face pe baza CV-ului și a interviului de angajare. Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV insotit de o Scrisoare de Motivatie la adresa organizatiei din str. Ing. Zablovschi nr. 91, sector 1, Bucuresti sau in Str. Vasile Lupu, nr 96, Iasi precum si e-mail la adresa [email protected] până joi, , 14.01.2020, ora 17,30.
Persoanele interesate înțeleg că, prin acest demers, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în etapele de selecție, evaluare și, eventual, de angajare. Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Mai multe informații despre programul S.M.A.R.T. puteți obține accesând acest link sau contactându-ne la adresa de e-mail: [email protected] telefon +40741134444 sau la [email protected]; + 40 727 116 466 (Eugen LUCAN, coordonator)
Vă mulțumim pentru atenția și timpul alocat!
Asistent Social
Eugen LUCAN,
[email protected]
+0741 134 444
Manager Servicii Sociale
Coordonator Proiect SMART
Asociația ARMATA SALVĂRII
Asociația „Misiunea Creștină Armata Salvării din România” angajează 2 educatori (educatori specializati)/profesori (normă partiala 4 ore/zi, 20 ore/saptamana sau 50% normă) pentru Centrul de Zi din IASI, care are ca scop prevenirea abandonului scolar si familial pentru copii din medii defavorizate, identificarea și incluziunea profesionala si socială a familiilor aflate in dificultate, ajutor pentru repatrierea cetatenilor romani care au emigrat in Norvegia, incluziunea victimelor traficului de fiinte umane.
Educatorii/Profesorii vor fi angajati in cadrul in cadrul Proiectului SMART – Servicii Multifuncționale Antisãrãcie pentru Reintegrare și Transformare” avand COD Proiect PN3006 care face parte din programul “Dezvoltare localã, reducerea sãrãciei și creșterea incluziunii romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021, proiect implementat in conformitate cu Contractul de Finantare nr. 1/16.12.2019 semnat intre Fondul Român de Dezvoltare Socialã (OP), în calitate de Operator de Program si Asociația Misiunea Creștinã Armata Salvãrii din România, în calitate de Promotor de Proiect (PP).
Pozitie: Educator/Profesor – Centrul de Zi
Numar posturi: 2 (doua)
Norma: 40 ore/saptamana (50%)
Cod proiect: PN3006
Denumire proiect: ”SMART – Servicii Multifuncționale Antisãrãcie pentru Reintegrare și Transformare”
Localitatea: IASI
Responsabilitățile si cerintele postului:
ofera servicii educatie, de instruire scolara si vocationala
raspunde de securitatea fizica si emotionala a copiilor in centru
activitati de educatie si socializare
elaboreaza strategii de intreventie educativa si le implementeaza
completeaza dosarul educativ al beneficiarului
urmareste situatia si progresele scolare si comportamentale ale copiilor, mentine legatura cu scoala si cu familia
pastreaza legatura cu parintii
elaboreaza programe de educatie alternativa prin muzica, pictura, arta, jocuri, etc.
mentorat pentru copii, lucrator/referent cheie pentru copii.
Profilul candidatului/candidatei:
Studii superioare sau studii medii in domeniul pedagogic, stiinte ale educatiei
Experienta in servicii educationale sau experienta anterioara in programe similare reprezinta un avantaj
Persoana motivata sa lucreze cu categoriile defavorizate;
Bune abilitati de utilizare a computerului (Word, Excel internet, etc);
Foarte bune abilități de comunicare, de lucru, cu copiii cu copiii ce provin din medii vulnerabile
Persoană energică, motivata si orientată către obținerea de transformari pozitive si armonioase pentru copiii in plan scolar, educational, psihologic, social si comunitar
Prezinta avantaj candidatul sau candidata care au:
Experiență în servicii educationale destinate prevenirii abandonului scolar si familial;
Experinta in programe finantate din fonduri europene sau norvegiene care cunoaste procedurile de raportare si exigentele finantatorului.
Experienta in munca cu comunitati de etnie rroma.
Beneficii:
Un salariu motivant pe măsura eforturilor depuse, contract pe perioadă determinată (35 luni) cu o perioada de proba de 3 luni;
Posibilitatea de a evolua profesional într-o organizație care are ca misiune incluziunea celor mai vulnerabile persoane ale societății.
Data limita de trimitere a CV-ului si a Scrisorii de Motivatie este joi, 14.01.2020, ora 17,30.
Selecția se face pe baza CV-ului și a interviului de angajare. Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV insotit de o Scrisoare de Motivatie la adresa organizatiei din str. Ing. Zablovschi nr. 91, sector 1, Bucuresti sau Str. Vasile Lupu nr. 96 IASI, precum si e-mail la adresa [email protected] până joi, 16.01.2020, ora 17,30.
Persoanele interesate înțeleg că, prin acest demers, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în etapele de selecție, evaluare și, eventual, de angajare. Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Mai multe informații despre programul S.M.A.R.T. puteți obține accesând acest link sau contactându-ne la adresa de e-mail: [email protected] telefon +40741134444 sau la [email protected]; + 40 727 116 466 (Eugen LUCAN, coordonator)
Vă mulțumim pentru atenția și timpul alocat!
Asistent Social
Eugen LUCAN,
+0741 134 444
Manager Servicii Sociale
Coordonator Proiect SMART
Asociatia ARMATA SALVARII