Raport stare de urgență 15 March – 14 Mai 2020

Am promis că ținem deschis și așa am și făcut. Am fost în prima linie, aliniind și împlinind nevoile categoriilor cele mai afectate de pandemia care a lovit întreaga lume.

Am răspuns în moduri noi la provocări noi!


Incepând cu luna Martie 2020, chiar dinaintea instaurarării stării de urgența și până în prezent (final de stare de urgență – 15 Mai 2020), Armata Salvării România s-a mobilizat exemplar în lupta împotriva efectelor pandemiei și a impactului acesteia asupra populației defavorizate din localitățile unde activăm dar și a altor localități apropiate.

Suportul oferit a constat în:

  • 2,358 ajutoare alimentare de urgența;
    • Porții de mâncare caldă
    • Pachete alimentare
    • Sandwich-uri oferite
  • 947 de persoane catre care ne-am îndreptat cu pachetele alimentare;
    • mare parte din aceste persoane au fost, fie oamenii vârstnici care nu s-au putut deplasa pentru achizitionarea produselor de necesitate, fie copii și familii provenind din medii defavorizate sau familii aflate în autoizolare datorită reîntoarcerii din străinătate.
  • 7,904 articole de haine și încălțăminte distribuite persoanelor in dificultate;
  • 1,268 sesiuni de sprijin educațional pentru copii dezavantajați (lecții de Limba Română, Matematică, limba Engleză și Franceză, muzică și arte creative) susținute online prin diferite platforme;
  • 650 de apeluri telefonice de suport și consiliere emoțională pentru persoanele aflate în izolare la domiciliu;
  • 140 de consilieri sociale;
  • 38 de consultatii medicale oferite pe stradă oamenilor fără adăpost;
  • 494 pachete produse de igienă, măști sterile și medicamente distribuite pe stradă, oamenilor fără adăpost, dar și persoanelor defavorizate;
  • 16 Grupuri de suport pentru diferite vârste: copii, tineri, adulți și seniori. (Rugăciune, studiu biblic, clubul copiilor, scoala duminicală);
  • 700 de participanți la grupurile de suport online;
  • 258 de dușuri oferite pentru oamenii fără adăpost și defavorizați;
  • 140 jucării de pluș oferite copiilor din medii defavorizate;
  • 510 cafele și dulciuri;
  • apă potabilă,
  • mobilier dar și lucruri mărunte care pot avea insa un impact major în viețile celor din care acestea lipsesc.
    Toate acestea au fost obținute prin proiectele organizației, sponsorizări ale unor companii sau angajați ai acestora (Amazon Romania, SOS Ploiești, ArhiDesign, Aprozărești Ploiești), fonduri proprii dar și prin ore întregi de voluntariat oferite cu drag de oameni curajoși și cutezători sub îndrumarea ofițerilor Armatei Salvării și a angajaților noștri.
0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *